• Verzendkosten € 4,95 NL / € 9,95 BE / Gratis afhalen
  • Ma t/m vr voor 16:00 besteld, zelfde dag verstuurd
  • Persoonlijk advies in onze winkel
menu
0
Vandaag geopend van 09:00 tot 18:00

Algemene informatie

Hier leest u meer over het plaatsen van een bestelling, over de betaalmogelijkheden en de levering. 

Bestellen

Om succesvol een bestelling te plaatsen doorloopt u de volgende stappen;

  1. klik op het betreffende product dat u wilt bestellen en klik op 'IN WINKELMANDJE' in de groene balk
  2. wanneer u alle gewenste artikelen aan uw winkelmandje heeft toegevoegd gaat u naar de betaalpagina. Dit doet u door te klikken op het WINKELMANDJE rechtsboven in uw scherm en te kiezen voor 'AFREKENEN'.
  3. u komt nu in het scherm 'PERSOONLIJKE GEGEVENS', waar u kunt kiezen of u een bestelling wenst te plaatsen met of zonder account. Maak hier uw keuze, log indien nodig in en klik op 'GA VERDER'. U krijgt dan de mogelijkheid om uw 'CONTACTGEGEVENS' en 'FACTUURGEGEVENS' aan te passen alvorens naar de bezorgopties te gaan. Klik op 'VERDER NAAR BEZORGOPTIES'
  4. in het scherm 'BEZORGING' maakt u de keuze of u de bestelling wil laten 'BEZORGEN MET POST NL' of wenst 'AF TE HALEN' bij Diebo Huisdierwereld in Nieuwegein. Indien u de bestelling wil laten bezorgen krijgt u hier tevens de mogelijkheid het bezorgadres aan te passen. Indien u de bestelling wenst af te halen kunt u direct verder naar de betaalpagina gaan. U kunt indien wenselijk afrekenen in de winkel. Wij sturen u een persoonlijke e-mail wanneer het pakket klaarligt om opgehaald te worden. Klik op 'VERDER NAAR BETALING'
  5. maakt u vervolgens in het 'BETALING' scherm de keuze voor de gewenste betaalwijze. Alleen wanneer u in stap 4 heeft gekozen voor 'afhalen in de winkel' krijgt u hier de mogelijkheid voor 'betalen in de winkel'. Klik op 'VERDER NAAR BEVESTIGING'
  6. voordat u de bestelling plaatst en akkoord gaat heeft u in het 'BEVESTIGING' scherm de gelegenheid opmerkingen en/of wensen aan te geven in het opmerkingenveld. Klik op 'BESTELLING PLAATSEN'
  7. de bestelling zal in behandeling worden genomen en ontvangt u per mail een bevestiging van uw bestelling. U kunt de bestelling tevens raadplegen in 'MIJN ACCOUNT'

Betaalmogelijkheden

Wij bieden u de mogelijkheid uw bestelling te betalen via iDEAL of achteraf te betalen.

iDEAL

U kunt met iDEAL gemakkelijk en veilig online uw aankopen bij Dieboshop.nl betalen via uw eigen bank. Het is niet nodig om u hiervoor bij uw bank of andere organisatie te registeren en/of uw gegevens achter te laten. In een paar stappen is de betaling gedaan en is de bestelling geplaatst:

  1. Wanneer u alle gewenste artikelen aan uw WINKELMANDJE heeft toegevoegd gaat u naar 'AFREKENEN'. Maak vooraf naar de betaalpagina te gaan de keuze of u een bestelling wenst te plaatsen met of zonder account.
  2. kies iDEAL als betaalmethode
  3. selecteert uw bank
  4. u komt direct in het internetbankieren van uw bank en logt in op de voor u bekende manier
  5. de gegevens van uw betaling zijn al ingevuld en u keurt de betaling goed
  6. uw bank toont direct een bevestiging van de betaling
  7. u keert terug naar Dieboshop.nl, de betaling is geslaagd en de bestelling geplaatst

Achteraf betalen

Indien u ervoor kiest om uw bestelling af te halen bij Diebo Huisdierwereld in Nieuwegein kunt u er ook voor kiezen om uw bestelling bij het afhalen pas te betalen. Er worden dan ook geen verzendkosten in rekening gebracht. Wanneer u alle gewenste artikelen aan uw WINKELMANDJE heeft toegevoegd gaat u naar 'AFREKENEN'. Kies nadat u de keuze heeft gemaakt te bestellen met of zonder account dan bij 'BEZORGING voor de keuze 'AFHALEN IN DE WINKEL'. U krijgt dan bij de betaalpagina de mogelijkheid voor 'BETALEN IN DE WINKEL'.

AfterPay

AfterPay voert voor www.dieboshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij www.dieboshop.nl achteraf betalen tot een bedrag van €150 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €250. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Levering

Wanneer u alle gewenste artikelen aan uw winkelmandje heeft toegevoegd heeft u bij het afrekenen de keuze of u de bestelling wil laten 'BEZORGEN MET POST NL' of wenst 'AF TE HALEN' bij Diebo Huisdierwereld in Nieuwegein. Indien u de bestelling wil laten bezorgen heeft u tevens de mogelijkheid het bezorgadres aan te passen. Indien u de bestelling wenst af te halen, ontvangt u van ons een e-mail wanneer de bestelling klaarligt om afgehaald te worden.

Verzendkosten

De verzendkosten voor bezorging met PostNL bedragen €4,95 binnen Nederland en €9,95 voor België. Voor bestellingen met een orderbedrag vanaf €100 rekening wij geen verzendkosten. Het afhalen in de winkel is gratis.

Levertijden

Wij streven er altijd naar uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken, zodat u zo snel mogelijk uw producten in huis heeft. Wanneer u de bestelling voor 16:00 uur plaatst en de bestelling wenst te 'LATEN BEZORGEN MET POSTNL' heeft u in principe uw bestelling de volgende dag al in huis. Bestellingen die worden geplaatst op vrijdag en in het weekend uitgezonderd. Bent u niet thuis op het moment dat het pakket bezorgd wordt? Controleer dan uw e-mail/spam of de PostNL-app voor de afhaallocatie van het pakket.
Indien u de bestelling wenst 'AF TE HALEN' in de winkel ontvangt u van ons een e-mail met de datum waarop uw pakket klaarligt om afgehaald te worden.

Track & Trace

Zodra u de bestelling heeft geplaatst zal uw bestelling in behandeling worden genomen en ontvang u per mail een bevestiging van uw bestelling. In de bevestigingsmail ontvangt u tevens een 3GS Track en Trace code. Met deze code kunt u op de website van PostNL uw bestelling traceren en de verwachte levertijd raadplegen. Klik hier om de website van PostNL in een nieuw tabblad te openen.

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een product, bestelling of levering of bent u ergens niet tevreden mee, ook dan zijn wij u graag van dienst. Neemt u gerust contact op via mail adres webshop@diebo.nl of telefonisch via 030 - 267 32 17. U kunt hier ook de contactpagina op de website voor gebruiken. 
Geef indien mogelijk bij het indienen van uw klacht aan op welk bestelnummer uw klacht betrekking heeft. 

Indien wij uw klacht ontvangen tijdens kantooruren proberen wij u dezelfde dag te beantwoorden. U ontvangt binnen 5 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Vragen

Heeft u verder vragen over en/of hulp nodig bij het plaatsen van uw bestelling, betaling, levering of wilt u uitleg over de website? Neem dan gerust contact op via mailadres webshop@diebo.nl of telefonisch via 030 - 267 32 17. U krijgt dan direct een medewerker te spreken. Het is ook mogelijk om hier de contactpagina op de website voor te gebruiken.

Voor vragen over producten en voorraad navragen kunt u het best gebruik maken van de contactpagina op de website of contact opnemen via mail adres webshop@diebo.nl.

Vragen die wij ontvangen tijdens kantooruren proberen wij dezelfde dag te beantwoorden. 

Wij maken gebruik van cookies om het bezoek aan onze website nog makkelijker en persoonlijker te maken en om u relevante aanbiedingen op basis van uw interesses te kunnen doen. Wenst u alleen gebruik te maken van noodzakelijke cookies of wilt u meer informatie over cookies, dan kunt u uw instellingen aanpasssen.
 Cookie-instellingen aanpassen